Procesul cumpărăturilor  

  

Pentru cumpărături rapide web shopul nostru nu necesită înregistrare, însă clienții neînregistrați nu pot participa la programul de fidelitate. 

Principalul scop al înregistrării este de a face cumpărăturile mai simple, oferă utilizarea serviciilor de confort și oferte unice a web shopului. Datele de livrare furnizate și cele de statistică sunt gestionate ca și informații cu caracter personal. Datele de livrare sunt transmise exclusiv doar către serviciul de curierat, pentru îndeplinirea optimă a comenzii.
Pentru clienți înregistrați plasarea comenzii este posibilă în urma autentificării. După autentificare, utilizatorul poate vizualiza, dar și modifica informațiile disponibile în profilul lor.  

Este important să înregistrați modificările datelor de transport, în profilul dvs. înainte de a face cumpărăturile! 

Sortarea, căutarea produselor - Produsele sunt împărțite în categorii, pentru a facilita cumpărăturile. Utilizăm anumite categorii principale (de ex. produse pentru bărbați) și subcategorii (de ex. hanorace) pentru a naviga vizitatorul în cadrul web shopului. Este disponibilă filtrarea rapidă, care vă permite să căutați imediat produsul dorit după nume.   

Informații produse - Lângă fiecare produs sunt indicate numele, seria, prețul, culorile și dimensiunile disponibile. Descrierea produsului include compoziția materialelor, proprietățile și caracteristicile tehnice ale produsului în cadrul unei descrieri scurte.   

Selectarea produsului, coș – Puteți să adăugați produsul în coșul dvs. apăsând iconița de lângă produsul dorit. După acestea apare lista intitulată „Conținutul coșului”, ce conține produsele selectate până în acel moment, prețurile lor unitare și prețul total al comenzii. Aici încă puteți modifica cantitatea unor produse și aveți posibilitatea să ștergeți produsele nedorite din coșul dvs. 
În cazul clienților neînregistrați, pentru plasarea comenzii trebuie să furnizați datele de facturare și de livrare.   

Dacă valoarea cumpărăturilor nu ajunge la 350 LEI, se percepe o taxă de livrare de  35 LEI.

 Dacă valoarea cumpărăturilor nu ajunge la 350 LEI se percepe taxă de livrare:

- Prin curieratul GLS livrare la domiciliu – 35 LEI

- Prin curieratul Packeta livrare la Pick-up Point sau Z-Box – 20 LEI    

Taxa de livrare include costurile complete de ambalare și transport. 

 
Reduceri - În web shopul nostru în fiecare sezon sunt disponibile produse la reducere. Prețurile promoționale unice ale acestor produse sunt disponibile în limita stocurilor disponibile.  

 
Programul de fidelitate este disponibilă doar online. Prin furnizarea numărului cardului de fidelitate, puteți beneficia de reducerile prevăzute în regulament.  
Vă rugăm să luați în considerare următoarele în cadrul utilizării reducerilor: 

  •  În cazul produselor cu preț redus, nu pot fi validate reduceri (individuale/de loialitate) adiționale; 

  •  Promoțiile cu durată/expirare determinată sunt valide și utilizabile numai în perioada indicată; 

  •  Combinarea, cumularea reducerilor (unice/de loialitate) nu este posibilă. 

Alegerea metodelor de plată - În cazul în care plasați o comandă puteți alege din următoarele: plată ramburs sau cu card bancar. Taxa de livrare nu este afectată de metoda de plată selectată.  

Plasarea comenzii - Puteți plasa comandă cu un click pe iconița. Comenzile sunt confirmate prin e-mail. În cazul în care nu primiți confirmarea menționată anterior în urma plasării comenzii, vă rugăm să contactați centrul de servicii clienți. 

După înregistrarea comenzii, este posibil să nu avem în stoc cantitatea necesară anumitor produse pentru a putea deservi toată clientela noastră. În astfel de cazuri, colegii nostru din centrul de servicii clienți vă vor înștiința prin e-mail sau la numărul de telefon furnizat, și vă vor informa cu privire la opțiunile alternative.  

Livrarea comenzilor - Coletele for fi livrate de către Serviciul de Curierat GLS în zilele lucrătoare, între orele 8.00 și 17.00, fără programări telefonice prealabile.  

Schimbare produse, rambursare - Aveți posibilitatea să schimbați produsul în culoare sau mărime online. În acest cazul schimbului vă rugăm să ne contactați, pentru a pregăti o cerere de ridicare colet. Dacă doriți rambursarea valorii produsului nu avem posibilitatea de a trimite curier, în acest caz returul este suportat de client. În cazul în care constatați o problemă de calitate la un produs achiziționat vă rugăm să contactați centrul de servicii clienți. Colegii noștri vor face tot posibilul pentru soluționarea problemei. Erorile și neînțelegerile produse în cadrul cumpărăturilor au ca rezultat reclamații. Gestionarea fiecărei reclamații se realizează în conformitate cu prevederile regulamentului magazinului. Răspundem la toate observațiile primite, și acționăm cu cea mai mare flexibilitate – cu atenție specială asupra intereselor clienților noștri – în cazul erorilor produse de noi sau de furnizorii noștri. 

 

Combinarea comenzilor - Din nefericire, sistemul nostru informatic nu permite combinarea comenzilor plasate. 

 
Contact servicii clienți 

Premium Sport Kft. 1037 Budapesta, Kunigunda útja 70A

Tel.:  +36 1 443 3907 (Luni - Vineri: 9:00-17:30) 

E-mail: service@heavytools.ro